Beställning vid nyanställning

Anställningsavtal

Ifylld information skickas till Annelie Carlsson som är löneadministratör på Cedergrenska. Vid eventuella frågor gällande anställningsavtal kan du maila Annelie på: annelie.carlsson@cedergrenska.se.

 

Annelie arbetar deltid och finns vanligen på plats under nedanstående tider.

Jämna veckor: måndag, onsdag och fredag

Udda veckor: måndag, tisdag och torsdag

Vid brådskande ärenden dagar då Annelie inte arbetar, vänligen ta kontakt med din löneadministratör. LÄNK

IT & Service

Arbetsredskap och nycklar överlämnas till närmaste chef dagen före anställningens första dag om inget annat önskas under ”Meddelande”. 

Ifylld information skickas till André Lindahl som är IT-chef  samt Ian Conroy som är Servicechef på Cedergrenska. 

Vid frågor gällande nycklar eller arbetsplats för nyanställda kan du maila Ian på ian.conroy@cedergrenska.se.

Vid frågor gällande it för nyanställda kan du maila André på andre.lindahl@cedergrenska.se

För kommunikation från Cedergrenska

Ifylld information skickas till Cedergrenskas marknadsavdelning för att medarbetaren ska läggas till i utskickslista för nyhetsbrev och eventuell annan kommunikation från Cedergrenska.